Kamienie ślinowe u psów – opis przypadku
W listopadowym wydaniu czasopisma VET CASE poruszamy temat komunikacji z klientem w klinice weterynaryjnej. Współczesne leczenie zwierząt to nie tylko wiedza i doświadczenie, ale również umiejętność efektywnej komunikacji z klientem, która staje się kluczowym elementem sukcesu lekarza weterynarii. Czasy antypatycznych weterynarzy stają się przeszłością, a dziś równie ważne jak kompetencje zawodowe są autoprezentacja, sprzedaż i budowanie relacji z klientami. Niestety, wielu lekarzom weterynarii brakuje tych zdolności, jednak dobra wiadomość jest taka, że można je rozwijać poprzez obserwację, ćwiczenia i otrzymywanie informacji zwrotnej. Niestety, polskie studia weterynaryjne nadal nie oferują wystarczającej liczby takich zajęć. Jakie są najważniejsze aspekty komunikacji z klientem? Zapraszamy do lektury!
Zawartość dostępna online
DIAGNOSTYKA
Dlaczego warto wykonywać dodatkowe badania obrazowe w diagnozowaniu chorób przewodu pokarmowego?
Dietetyka
Jaja w diecie psa. Dobrodziejstwo czy ryzyko?
Dostęp otwarty
Idiopatyczne zapalenie pęcherza na tle stresowym
Fizjoterapia
Terapia manualna w fizjoterapii weterynaryjnej. Ręce, które leczą
Marketing
Klucze efektywnej komunikacji z klientem weterynaryjnym
SALA OPERACYJNA
Wykorzystanie autogenicznego przeszczepu istoty gąbczastej i płyty L blokowanej w zabiegu korekcyjnym osteosyntezy kości udowej – opis przypadku
Temat numeru
Starszy pies z objawami krwioplucia – gdy wszystko idzie nie tak, jak powinno – opis przypadku
W gabinecie
Druk 3D w weterynarii. Personalizacja na wyciągnięcie ręki
Kaszel kenelowy – choroba psów schroniskowych i… wystawowych
Wywiad
Weterynaria w Portugalii